Met welke betaalmiddelen kan ik betalen?
We accepteren iDEAL, bankoverschrijvingen, PayPal, Credtcard en MisterCash/Bancontact betalingen.
Kan ik met iDeal betalen?
Jazeker. U kunt veilig en gratis betalen door middel van IDEAL.
Kan ik met mijn creditcard betalen?
Ja dat kan! De transactiekosten per transactie zijn wel vrij hoog vor ons en daarom hanteren wij een kleine toeslag %.
Kan ik per bank betalen?
Als je uit Nederland komt kun je op twee manieren per bank betalen: Je kunt veilig en direct betalen met iDeal. Je kunt ook het bedrag overmaken naar onze rekening. Onze bankgegevens vind je in de orderbevestiging.
Ik kom uit België, kan ik per bank betalen?
Ja dat kan. Door gebruik te maken van IBAN & SWIFT (BIC) codes kun je binnen Europa geld overmaken zonder extra kosten. We accepteren ook betalingen via Bancontact/Mister Cash.
Hoe lang duurt het voordat mijn bestelling aankomt?
Als u een pakket (losse zak(ken) heeft besteld bestelling wordt voor 17 uur meestal dezelfde dag nog verstuurd. De levertijd is meestal 2 tot 3 dagen na ontvangst van betaling.
Bij een bestelling van een pallet, kun je bij de bestelling een leverdatum kiezen. Bij pallets hanteren wij een levertijd van ca 3 werkdagen.
Is de site beveiligd?
Ja. De gehele webwinkel is beveilgd met een SSl certificaat. Je informatie wordt niet gedeeld met derden.
Hebben jullie een herroepingsformier/beleid?
Wij hebben zeker een herroepingsformulier. Deze kunt u vinden onder het menu retour/herroeping. Uiteraard voldoen we aan de wetgeving zoals die is opgesteld. In begrijpelijke taal houdt dit als volgt in:
U heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. U krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van u thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Deze kosten (zowel voor pallets als voor pakketten) zijn weergegeven in ons retourbeleid/herroepingsformulier.
Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en - indien redelijkerwijze mogelijk - in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kunt u gebruik maken van ons herroepingsformulier.
Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.
Hoeveel kost het om mijn bestelling te verzenden?
We hanteren staffels op basis van gewicht. Tot 20 kg betaalt u slechts 6,95. Het makkelijkste is om de producten toe te voegen en in uw winkelmand te kijken wat de verzendkosten zijn.
Meststoffen die 500 kg of zwaarder zijn versturen wij gratis in Nederland (exclusief de Waddeneilanden). Bij een bestelling van alleen één of meerdere pallets potgrond, tuinaarde of schors worden er geen verzendkosten berekend.
Hoe zit het met track & trace ?
Pakketten worden verzonden met track & trace nummer. Bij zendingen naar Belgie zijn deze automatisch verzekerd tot 500 euro.
Hoe snel worden de bestellingen verzonden?
We gaan minimaal 4 keer per week naar het postkantoor. Afhankelijk van de drukte bij POSTNL wordt het de volgende dag geleverd.
Hoe lang duurt het voordat mijn bestelling aankomt?
Je bestelling (pakketten) wordt voor 17 uur meestal dezelfde dag nog verstuurd. De levertijd is maximaal 2 tot 3 dagen na ontvangst van betaling bij je afgeleverd.
Ik heb mijn bestelling niet ontvangen, wat moet ik doen?
Als je bestelling na 4 dagen niet is aangekomen, neem dan contact op met ons op zodat we kunnen kijken wat er aan de hand is en hoe we het probleem kunnen oplossen.
Kan ik ook mijn bestselling ophalen bij jullie?
Ja dat kan zeker! Tijdens de bestelling kun je dit aangeven en dan betaal je uiteraard geen verzendkosten.
Kan ik mijn bestelling controleren voordat ik betaal?
Ja, dat kan zeker! Nadat je je adres & betalingsgegevens hebt ingevuld kun je je bestelling nog een keer controleren en veranderen voordat je de bestelling daadwerkelijk plaatst.
Kan ik mijn bestelling ruilen of retourneren?
U heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. U krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van u thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening.
Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen via info(at)agrifield.nl. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.
Let op:
- De verzendkosten voor het retourneren zijn voor rekening van de klant.
- In het geval van een verkeerd geleverd of beschadigd product vergoeden wij alle kosten, inclusief de kosten van het retourneren.
Als je een pakje terugstuurt, neem dan van te voren even contact op per e-mail. Je kunt ons retourformulier linksonder in het submenu vinden.
Ik zoek een product die ik graag wil bestellen, maar ik kan deze niet vinden op uw website.
Wij zijn dealer van alle bekende merken (POKON, DCM, Jiffy, Florentus etc etc.). Wij hebben niet alle producten op de website staan. Maar wij kunnen alle producten van de bekende merken leveren. Stuur ons een email en wij geven u een prijs en een levertijd van het product.
Hoe kan ik contact met jullie opnemen?
Je kunt contact met ons op nemen door het contactformulier in te vullen, of door te e-mailen naar info(at)agrifield.nl
Klachtenregeling?
We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info(at)agrifield.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur.
Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.
Is Agrifield.nl ingeschreven bij de Kamer van Koophandel?
Agrifield.nl is ingeschreven bij de Kamer van Koophandel Zwolle.
KvK nummer: 78240093
Wat zijn jullie algemene voorwaarden?
Je kunt onze algemene voorwaarden vinden op de website. Linksonder in het submenu.
Wat is jullie privacybeleid?
Je kunt ons privacybeleid vinden op onze website. Deze staan linksonder vermeld in het submenu.